Рефлексія до модуля 9
Під час роботи над модулем 9 ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та також вивчали як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні. Я навилася аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості у навчанні. Створила інструментидля підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Під час роботи над модулем 9 ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та також вивчали як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні. Я навилася аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості у навчанні. Створила інструментидля підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий